Subject: N26561: NOTAM A1063/25 väljastatud (ID:26561)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Sun, 23 Mar 2025 12:01:56 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 26561 alusel, mis saabus meile 22-03-2025 
21:30, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A1063/25
(A1063/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/040/5745N02609E011 A)EETT 
B)2503250600 C)2503262159 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2522 ESTABLISHED DUE TO 
UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI: 575114N 0255458E - 575429N 0260340E - 575119N 
0261011E - 573903N 0261745E - 573633N 0261602E - THEN ALONG THE TERRITORY 
DIVIDING LINE BETWEEN ESTONIA AND LATVIA TO 575114N 0255458E. ALL AIRCRAFT 
(INCLUDING UNMANNED AIRCRAFT) ARE PROHIBITED TO FLY INTO OR IN THE AREA 
WITHOUT AUTHORISATION FROM ESTONIAN POLICE AND BORDER GUARD BOARD. 
PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5309 4264. 
RESTRICTION DOES NOT APPLY TO SAR, HOSP, ESTONIAN POLICE AND BORDER GUARD 
BOARD FLIGHTS. F)SFC G)3500FT AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.